13 Haziran 2017 Salı

Ege Beşiroğlu Kişisel Blog

Adım soyadım Ege Beşiroğlu. Balıkesir"de doğdum fakat hayatımı Kocaeli/Darıca"da geçirdim diyebilirim. Kendi internet hayatımı anlatmaya başlayayım.

Yine o zamanlar Facebook"ta sayfa kasma, takas işleriyle uğraşıyordum. İlk internette ticaretimi de Facebook"ta sayfa satarak yapmıştım. Trabzonspor TV adlı sayfam vardı. 45TL kontör karşılığı satmıştım.(Hiç unutmadım.)

İnternet hayatıma Wix reklamlarından başladım diyebilirim. Site yapmayı her zaman merak ediyordum. "Bedava Site Kur" sloganı beni bu sektöre yönlendiren şeydi zaten. Wix ile .wix.com subdomainiyle sitemi yapmıştım.(Yaklaşık 3 sene önce) Daha sonra başka subdomain ile site açtıran siteler keşfettim. .tr.gg .esy.es gibi uzantılarda site açtım ve bu işin nasıl yapıldığını öğrenmeye başlamak istiyordum.

Ve...

26 Eylül 2015"te WMAracı"nı Google"da arama sonucu keşfettim. Hemen kayıt oldum falan derken daha Seo"nun ne olduğunu, Backlinkin ne olduğu bilmeden ortama alıştım. Yavaş yavaş ticaret yapmaya başladım. Ve ben halen daha İnternet kavramlarını öğrenmemişken çoğu kavramı WMAracı sayesinde öğrendim.

Daha sonra Facebook üzerinden birkaç arkadaş buldum. Gruplara girdim oralarda takıldım derken bu günlere geldik.

Şimdi ise kişisel blog sitemi kurdum. Webmaster blogu olarak Webmasterlarla ilgili ve çoğunlukla WordPress Temaları ve eklentileri üzerine yazılar paylaşıyorum, paylaşacağım.

Şuandaki projelerim;

egebesiroglu.com.tr - Kişisel Blogum.

turkcuturanci.com - Türkçülük adına forum. Yöneticisiyim.

Eski projelerim;

clashroyaleforumu.com - Clash Royale forumuydu.

oyuncu.tc - 2 ortak ile teknoloji haber sitesiydi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder