14 Haziran 2017 Çarşamba

Elektronik Sigara Kendin Yap için NBASE yorumları

Sizlere bu yazımda nbase ile ilgili markaları ve kullandığım üzere yorumları paylaşacağım.

Vela
vela nbase"i ilk denememde ağır kokular ve kötü tat ile karşılaştım kesinlikle önermiyorum. Şişelerindenmidir nedir yanık ve plastik kokuları ve tadı geliyor. Ürünleri ne zaman siteyi kontrol etsem stokta yok yazısı ile karşılaşıyorum.
10/4 puan alabilir sanırım benden

Grande
Uzun süredir içtiğim en temiz nbase diyebilirim. Fiyat ve performans olarak bakacak olursak harika. Koku neredeyse hiç yok. Yalnız yüksek nikotinli nbaselerini denediğimde çok hafif bir koku aldım onun ile ilgilide kendileri ile görüşmemizde nikotin kokusu olduğu yönünde bilgi aldım ve gayet memnunum büyük ihtimalle bu ürünü kullanmaya devam edeceğim. Sizlerde deneyebilirsiniz.
10/8 gönül rahatlığı ile söyleyebilirim.

www.yapaysigara.net adresinden alım sağlayabilirsiniz. Bu siteyi sadece veriyorum çünkü önermediğim beğenmediğim ürünü size sunmam.

Keyf
İçimi çok sert ve boğaz yakıyor önermem. İçtikten sonra epey süre öksürüklerim kesilmedi.
10/4

Fumetti
Tat, koku zaten hepimizin bildiği gibi ama yazmak istedim kesinlikle önermem.
10/2

Alev kimya
kargom epey gecikti sayfalarına baktığımda zaten bu sorunun sürekli yaşandığını görebiliyorum. Eksik siparişler vesaire çok fazla görünüyor kendi siparişim ve gördüğüm kadarıyla çok memnuniyet sağlayabilmiş bir tedarikçi değil. Baselerinde çok bir problem göremedim ama kişisel düşüncemi söyleyeyim çok tatlı bir ürün oyüzden çok fazla hoşlanmadım. Fumettinin çok üzerinde bir ürün olarak göremedim açıkçası :)
10/5

Brand no 35
Açıkça konuşmak gerekirse fiyatları bana biraz yüksek geldiği gibi bir kere kullanmak nasip oldu ondada koku sebebiyle birdaha tercih etmeyeceğim ürünlerden birtanesi.
10/5

Yazar : Ahmet Kalkan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder